spalanie tłuszczu

Na co uważać, spalając tłuszcz?

Zdecydowałeś się na walkę ze swoją otyłością. Nie poszedłeś w ślady większości społeczeństwa i postanowiłeś – wbrew większości swoich znajomych – odwiedzać regularnie siłownię. Być może, w Twoim życiu pojawił się też Twój osobisty trener. Tak czy inaczej – walczysz. Warto w tym momencie zadać sobie pytanie, o czym pamiętać, gdy zaczynamy naszą przygodę z siłownią.

Twój trening personalny – o czym pamiętać?

1. Nie obciążaj się.

Każdy, kto chce schudnąć, na samym początku liczy na możliwie szybkie efekty. Dlatego też, osoby które podjęły walkę ze swoim ciałem, bardzo ambitnie podchodzą do tematu. Tymczasem, warto pamiętać, że rację bytu ma tu taktyka małych kroków. Zbyt intensywne ćwiczenia nie spalają tłuszczu, a wyłącznie mięśnie. Przecież nie o to nam chodzi…

2. Porzuć wszystkie limity.

Pewnie słyszeliśmy już wszyscy (albo większość z nas) o tym, że nie powinniśmy przekraczać podczas ćwiczeń, zbyt dużej liczby spalanych kalorii. Argumentuje się niekiedy, że ta wartość nie powinna przekroczyć 600 – 800 kalorii dziennie. Tymczasem takie podejście nie ma jakiegokolwiek sensu. Tłuszcz można spalać w dowolnych ilościach, oczywiście w granicach jakie stawia nam nasz organizm.

3. Spróbuj cardio

Każdy trener personalny podpowie Ci, że na Twój tłuszcz (szczególnie w okolicach brzucha) działają ćwiczenia wytrzymałościowe, czyli tak zwane cardio. Ich sekret, tkwi w przyspieszonym pulsie, który bardzo dobrze usuwa nadmiar tłuszczu z naszego organizmu. Owszem, być może cardio – przynajmniej na początku – może się okazać wyczerpujące, ale z biegiem czasu damy sobie radę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *