Budowanie mięśni

Zmiana kompozycji ciała, czyli redukcja tkanki tłuszczowej i budowanie mięśni

Poprzez zmianę kompozycji ciała możliwe jest osiągnięcie idealnej sylwetki, a składają się na to procesy utraty tkanki tłuszczowej oraz budowanie masy mięśniowej.

Wiele osób chciałoby spalić zbędną tkankę tłuszczową, a jednocześnie zachować jak największą ilość czystej masy mięśniowej. Jednakże, aby poprawić kompozycję ciała, trzeba liczyć się z tym, że trenującym przyjdzie się zmierzyć na przemian z okresem budowy masy mięśniowej i utraty tkanki tłuszczowej, czyli tak zwanym redukowaniem i masowaniem.

Osobisty trener personalny odnośnie tracenia tkanki tłuszczowej a budowania masy mięśniowej

Treningi indywidualne to najlepszy sposób na to, aby z głową zmienić kompozycję swojego ciała, ponieważ trener personalny podchodzi do każdego indywidualnie, gdyż każdy z nas ma inne potrzeby i oczekiwania. Chociaż teoretycznie jest możliwe spalanie tkanki tłuszczowej i budowanie mięśni, to jednak nie można wykonywać tych obu rzeczy w jednakowym tempie. Budowanie masy mięśniowej wymaga większej ilości energii, a więc niezbędna jest nadwyżka kaloryczna. Natomiast przy redukcji tkanki tłuszczowej zmniejsza się codzienne zapotrzebowanie, gdyż potrzebujemy wówczas mniejszą ilość energii w celu utrzymania masy ciała. Wielu osobom trudno jest ustawić podaż na odpowiednim poziomie, przez co nie obserwują pożądanych efektów.

Dodatkowo jeśli organizm znajduje się w stanie katabolicznym, to nie ma co liczyć na spektakularne budowanie masy mięśniowej, a ponadto organizm zmniejsza syntezę białek. Odpowiednio zbilansowana dieta i dobrana objętość treningowa to klucz do sukcesu.

Przeczytaj też: Trening na rzeźbę

http://publikersi.blogspot.com/2016/03/trening-na-rzezbe.html

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *